Espanjan alkeiskurssi II - Español para principiantes II (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2022-2023 , ay905026Y

Multiform learning

Tarkemmat tiedot ilmoittautumisajasta ja hinnasta yhteistyöoppilaitoksen sivuilta

Kurssin perusrungon muodostavat keskeiset espanjan kielen kieliopin rakenteet ja keskeinen perussanasto. Kuuntelu-, lukemis- ja ääntämisharjoituksia sekä keskustelu- ja kirjoitelmaharjoituksia.

Käsiteltäviä aihepiirejä ovat esimerkiksi espanjankieliset maat ja niiden maantiede ja tapakulttuuri, Espanjan lähihistoria, taide- ja kulttuurielämä, jokapäiväinen teknologia, harrastukset ja mielenkiinnon kohteet, menneen ajan tapahtumista kertominen.

Keskeiset rakenteet ovat esimerkiksi se-passiivi, adjektiivin vertailu, objektipronominit, yleisimmät relatiivipronominit, menneen ajan aikamuodoista preteriti ja imperfekti.

Open university

Academic Year 2022-2023