Espanjan alkeiskurssi I - Español para principiantes I (AVOIN YO)

5 op, Summer 2023 , ay905024Y
Tällä alkeiskurssilla opit espanjan kieltä sekä perusasioita espanjankielisistä maista!

Web-Based Studies

Tarkemmat tiedot ilmoittautumisajasta ja hinnasta yhteistyöoppilaitoksen sivuilta

Kurssin perusrungon muodostavat keskeiset espanjan kielen kieliopin rakenteet ja keskeinen perussanasto. Kuuntelu-, lukemis- ja ääntämisharjoituksia sekä keskustelu- ja kirjoitelmaharjoituksia. Aihepiireissä näkyvät erityisesti vaihto-opiskelijan arjen tilanteet.

Käsiteltäviä aihepiirejä ovat esimerkiksi espanjankieliset maat ja niiden tapakulttuuri, itsestä ja perheestä kertominen, tien kysyminen ja neuvominen, ravintola- ja matkustustilanteet, opinnoista keskusteleminen, asuminen, illanvieton järjestäminen.

Keskeiset rakenteet ovat esimerkiksi: substantiivin suku ja luku, adjektiivin taipuminen, kysymysten muodostaminen, säännöllisten ja epäsäännöllisten verbien taipuminen preesensissä, refleksiiviverbit ja lähifutuuri.

Open university

Summer 2023